Ahad, 29 April 2012

BIOEFFECTIVE A UBATI KANSER


http://www.resepirahsiaku.com/2011/07/bioeffective-ubat-terkini-mengubat.html

 

BIOEFFECTIVE A - UBAT TERKINI MENGUBATI KANSER

Captain | 6:54 PM | KESIHATAN

Baru-baru ini kawan baik anak sulongku telah kembali ke rahmatullah setelah setahun setengah yang lalu dikesan mengidap kanser limfoma. Seorang gadis yang cantik, sopan dan berbudi bahasa, bekas tokoh pelajar sekolah di tempat isteriku mengajar. Aku terasa juga kehilangan ini kerana sebelum SPM 2005 dahulu, penulis selalu berulang alik selama 6 bulan menghantar anak penulis bersama arwah menghadiri kelas tuisyen di Teluk Intan. Semuga roh arwah dicucuri rahmatNya.

Penulis baru-baru ini, hanya baru tahu ada sejenis ubat yang baru dikeluarkan bernama Bioeffective A yang boleh mengubati kanser. Ada dijual di farmasi ternama. Harga sekotak RM160.00 sahaja. Bukan nak promosi ubat ini tapi sekadar membantu kawan-kawan atau ahli keluarga yang ada kanser. Mungkin ini ikhtiar terakhir juga.

Bioeffective A - diekstrak daripada konifer pokok pain. Keajaiban tumbuhan itu bertahan dalam pelbagai cuaca membuktikan ia mampu menjadi penawar untuk kesihatan menyeluruh. Adik Ipar Mantan Perdana Menteri Tun Abdullah Badawi juga iaitu Datin Rahmah Mahmood menggunakan Bioeffective A bagi mengubati kanser payudaranya. Datin Rahmah Mahmood menolak cadangan terapi pakar dari USA supaya menjalani kimoterapi dan radioterapi yang menyeksakan jiwa dan raga. Datin Rahmah Mahmood telah melihat sendiri penderitaan 2 kakak kembarnya ( Datin Seri Endon dan Datin Noraini ) yang menjalani kimoterapi dan radioterapi yang berakhir dengan penderitaan dan kematian yang menyeksakan.
Datin Rahmah Mahmood melihat sendiri 2 kakak kembarnya terpaksa menjalani rawatan demi rawatan, pelbagai jenis ubat berasaskan kimia ditelan. Rasa trauma mula menebal apanila melihat fizikal Endon yang berubah dengan ketara.. Selepas sesi kimoterapi, wajahnya berubah sama sekali. Arwah mengalami simptom simptom kimoterapi yang sungguh menyakitkan. Kesannya , arwah tidak sesihat ketika belum melakukan kimoterapi. Selain itu, rambutnya yang dulu lebat mula gugur secara perlahan lahan. Kulitnya bertukar kemerah merahan, kering kehitaman dan adakalanya merekah ( Rujukan majalah isihat bil 45; Ogos 2011 ms 26-28 ). Setelah melihat penderitaan 2 kakak kembar beliau, Datin Rahmah Mahmood tekad dengan pendirian beliau iaitu tidak melakukan kimoterapi tetapi setelah selesai pembedahan buang tumor tersebut, Datin Rahmah Mahmood Mengamalkan makan Nuvapine A dengan doktor Vagif Soultanov.


Antara kebaikannya adalah:
1. Antioksidan hebat - membantu melindungi daripada kerosakan sel dan merendahkan paras kolestrol
2. Antibakteria dan antivirus - membantu melindungi dan membantu proses penyembuhan jangkitan
3. Penyembuh gastrointestinal - menghalang masalah ulser perut
4. Ejen penyahtoksid - membantu mengeluarkan toksin dari darah dan hati.

Bioeffective A, also known as Conifer Green Needle Complex, is a compositionally complex substance containing a huge number of viable, biologically active compounds, that is extracted from green conifer needles. It contains fatty and resin acid salts, polyprenols and their esters, carotenoids, chlorophyll and chlorophyll derivatives. The identity and nature of these substances, as well as their relative proportions, is determined by nature.
Siapa yang menemui Bioeffective A?

Namanya Dr. Vagif Soultanov. dia antara pakar perubatan yang dihantar ke Chernobyl pada tahun 1985 ketika kebocoran radiasi di loji nuklear berlaku di sana. Dia ke sana untuk merawat mangsa. Beliau juga merupakan saintis generasi keempat menyelidik tentang keberkesanan Bioeffective A.


Mengimbas kejadian di chernobyl, Dr soultanov berkata:
"Suhu di situ meningkat serta merta, malah pencemaran bahan nuklear menjejaskan hingga keluasan tiga juta ekar ladang. Apa yang saya gunakan adalah memberi bahan ini kepada mereka yang berada di sana dan mengambil untuk diri sendiri bagi mengawal kesan radiasi,"

Setiap hari beliau akan mengambil tiga sudu untuk menghalang kesan radiasi dan menurutnya, seminggu berada di tempat kejadian, dia mengalami sakit kepala yang kronik dan keguguran rambut. Namun dia percaya itu hanya tindak balas daripada pengambilan bahan Bioeffective A. Dan akhirnya dia berjaya melalui keadaan tersebut dengan bantuan bahan semula jadi.
Di bawah ni pengakuan bekas pesakit kanser, Datin Rahmah Mahmood, adik kepada Allahyarhamah Datin Seri Endon, isteri bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Sebenarnya bukan mudah untuk merawat kanser. Saya perlu mengubah gaya hidup secara keseluruhan. Tapi secara perlahan-lahan selepas mengikuti saranan Dr. Soultanov yang menggunakan bahan semula jadi, saya rasa diri semakin baik. saya lari dari menjalani rawatan kemoterapi yang diwajibkan kepada semua pesakit kanser tapi suatu hari saya dapat panggilan dari doktor yang merawat saya. Doktor itu meminta saya menjalani pemeriksaan semula dan syukur, akhirnya saya disahkan bebas kanser.
Bagi pesakit kanser di luar sana, cubalah google tentang Bioeffective A. mana tahu mungkin rezeki anda untuk pulih?


Klik :
BIOEFFECTIVE A

NuvaPine is available at all leading pharmacies nationwide and retails at RM160.00 for a box of 60 vegicaps. For more information, visit www.nuvapinea.com or email: pharmacist@nuvanta.com or call our Infoline: 03-5569 4337.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.