Jumaat, 6 Januari 2012

perkara mereka sembunyikan daripada pengetahuan anda


Punca : http://www.thegarang.com

10 perkara mereka sembunyikan daripada pengetahuan anda.

1) Mereka merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahana dalam kandungannya! Tidak seperti rakyat kita, Rabbi mereka mengeluarkan fatwa haram merokok lalu diikuti rakyatnya dengan akur.

2) Mereka mempunyai kepakaran dalam penciptaan vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan badan dalam tempoh jangka masa panjang. Sebagai contoh, paracetamol jika digunakan secara berpanjangan akan menyebabkan kerosakkan hati (Liver necrosis) dan kerosakkan buah pingang (Renal Failure). Penduduk mereka sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian. Vaksin biasanya mengandungi pengawet yang merupakan kimia. Mercury atau raksa adalah antara contoh yang digunakan sebagai pengawet dalam vaksin pencegah penyakit di kalangan kanak kanak.

3) Taktik kaum ibu Mereka ketika mengandung ialah si ibu / isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.

4) Mereka telah membuat pengubahsuaian McDonald contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia semulajadi yang berfungsi sebagai antioksidan kuat untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita disini masih lagi menggunakan KAFEIN BERBAHAYA!

5) Mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan karbohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa mengantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah. Sedangkan disini kita dimomokkan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

6) Mereka terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya.

7) Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Mereka terlebih dahulu pada perang tahun 1967? Padahal faktanya, Mereka yang menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat? Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri dan antisipasi – Kesilapan bangsa Arab sendiri tidak membersihkan nama mereka dengan penerangan melalui penghasilan filem filem animasi kartun atau filem betul bagi menerangkan keadaan sebenar. 

8 ) Di Palestin, penduduk kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah mereka – Quran menyatakan bangsa Kristian itulah yang paling dekat kasih sayangnya kepada kaum muslimin.

9) Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan di masa akan datang.

10) Hosni Mubarak merupakan tulang belakang mereka dan Amerika selama 30 tahun – Penerangan kenapa genting Gaza ditutup  kepada mesir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.