Sabtu, 10 Mac 2012

KANSER – HARAPAN TERAKHIR




KANSER – HARAPAN TERAKHIR

Assalaamu’alaikum dan Salam Sejahtera rakan2 internet sekelian,
Tahukah anda sekelian bahawa seramai 50 ribu rakyat Malaysia telah mengidap kanser (berbagai jenis kanser). Mungkin anda @ saudara mara anda @ teman2 anda telah @ sedang mengidap kanser. Mengikut pakar medikal mengatakan bahawa tidak ada kesembuhan untuk kanser melainkan melalui radiotherapy dan chemotherapy. Itu pun bukan satu janji yang boleh menyembuhkan tetapi cuma untuk bertahan sahaja. Ramai pesakit2 kanser yang meninggal dunia tanpa menerima penawar yang sebenarnya.

Jadi jika anda pengidap kanser @ saudara mara @ rakan2 anda yang berjuang untuk hidup dgn kanser maka di sini saya perturunkan satu penawar untuk kanser. Dalam masa 8 jam, sel kanser akan dimusnahkan. Saya tidak mengatakan bahawa kanser itu sembuh tetapi sel kanser akan mati dalam tempoh tersebut. Bila sel kanser mati maka ternyata tiada lagi sel kanser yang boleh merebak. Bila tiada sel kanser yang akan merebak maka tiada lagi kanser di dalam tubuh anda.


Takutilah wahai rakan2 sekelian akan kanser. Saya pernah membuat rawatan spiritual di wad yang semuanya pesakitnya adalah pengidap kanser. Boleh dikatakan setiap minggu ada yang meninggal dunia. Pernah seorang gadis memegang tangan saya meminta saya doakan agar dia tidak mati. Sewaktu itu darah mengalir seperti air paip keluar melalui gusi, dan bibir mulutnya. Sebak hati saya. Pada waktu itu saya belum terjumpa dengan penawarnya. Seandainya penawar yg akan saya beritahu sebentar itu ada, mungkin dia masih hidup sampai sekarang. Bila anda membaca artikel ini, jgn simpan dalam pc anda, sebarkan kpd semua manusia. Manakan tahu dalam ramai2 tu ada yg mengidap kanser. Jadi anda adalah penyelamatnya. Jika anda inginkan maklumat lanjut, janganlah segan TEL SAYA  016 2965644

Sepupu saya dah berbelanja 60 ribu untuk rawatan leukaemia menggunakan b17. langsung tak mujarab. beliau baru sahaja meninggal dunia. saya sarankan B17 tak berkesan. cari rawatan lain. Salam Saya bersimpati dengan saudara fairuz. Takziah! Saya tak pasti apa jenis lukimia sepupu fairuz hidapi kerana terdapat 4 jenis lukimia yang utama. 3 jenis dirawat dengan kimoterapi dan satu jenis dengan ubat makan iaitu glivec. B17 hanyalah makanan kesihatan yang perlu diambil semasa sihat bukan ubat untuk membuang sel kanser. Jika boleh pun ia perlukan kuantiti yang berlipat kali ganda daripada dos biasa untuk menghalangnya. Perlu diingat lukimia adalah penyakit ginetik. Maksudnya sel darah tersebut telah berubah wajahnya kepada tidak normal bukan penyakit berkaitan kuman atau virus. Maka peratusan untuk hidup adalah bergantung berapa peratus komposisi darah yang masih sihat. Selalunya jika dirawat pada tahap pertama dan kedua peluang untuk hidup mungkin boleh menjangkau sehingga sepuluh tahun atau lebih. Tetapi jika ditahap kronik atau teruk biasanya hanya mengambil masa antara 6 bulan hingga setahun sahaja. Ini kerana proses kemusnahan sel pertahanan berlaku sangat pantas. Ramai yang tak faham proses ini. Ramai yang terpengaruh dengan ubat-ubat alternatif yang tidak ada testimoni langsung. Jika hendak mengambil ubat atau makanan alternatif pun janganlah ditinggalkan rawatan ubat hospital. Biasanya ia hanya membantu sahaja. Untuk pengetahuan semua saya telah mengidapi CML lukimia sejak lebih 4 tahun lalu dan saya mengambil ubat kimoterapi glivec 600mg sehari. Saya mesti mengambil ubat seumur hidup saya. Setakat ini lukimia saya stabil dan saya sihat boleh buat kerja seperti biasa. Maklumat lanjut lawati blog saya http://penawar-lukimia.blogspot.com…ikutlah nasihat yang saya berikan disitu insyaallah jika ditakdir kan umur panjang maka kita akan sihat semua.

Cerita bab kanker ini amat mengerunkan mencari penawar tak jumpa jumpa. darah putih darah merah darah kuning tak normal. sum sum tulang bt darah dah tak betul itu yg pening.. Saya 12 thn CML lukeimia tak berani makan ubat sampingan takut tindak balas mengejut dgn ubat glivec kalau baru kena penyakit kankers tak apa ….herbanya susu kambing dng pokok dukung anak makan 6 bulan gerante bebas kanker.salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.