Sabtu, 10 Mac 2012

testimonial pesakit kanser otak



Saya just nak share satu testimonial seorang Kakak bernama Nor dari PENANG yang mengidap Kanser Otak Tahap 1(pernah saya share kan di Facebook tempoh hari.

Menurut kata beliau adalah pengidap kanser otak tahap satu. sudah hampir 5 tahun mengidap kanser ini. Setiap bulan beliau terpaksa mengeluarkan belanja sebanyak rm2,500 untuk ubat-ubatan sahaja. 19 biji ubat perlu di telan dalam sehari. Dari hari ke hari beliau rasa tiada byk perubahan pun, malah keyakinan dan ketahanan badan semakin lemah.. sehingga lah beliau di perkenal kan dengan PREMIUM BEAUTIFUL oleh seorang teman. Pada mula nya memang beliau tidak mahu mencuba kerana sudah puas mencuba pelbagai rawatan tetapi hasil nya sama sahaja.

Hasil pujukan teman beliau akhir nya bersetuju untuk menyarung kan set PREMIUM BEAUTIFUL kebadan nya, Di samping itu beliau juga mengamalkan meminum GARAM BULUH dan juga pil MAHARANI bagi mengurangkan pengambilan ubatnya dalam seharian. Alhamdulillah setelah 3 bulan mengamalkan pemakaian Set Premium Beautiful secara konsisten 24 jam sehari +Minum Garam buluh+makan MAHARANI sudah menampak kan hasil yang sangat positive. Kalau dulu beliau x mampu berjalan jauh, mudah pengsan, Kerap diserang sakit kepala, loya atau muntah, berlaku (sawan, kekejangan otot dan tidak sedarkan diri), hilang daya imbangan badan, Kesukaran untuk menggerakkan kaki dan tangan, hilang ingatan ke atas hal-hal yang terbaru dan kemorosotan proses mental dan juga Gangguan ingatan atau perubahan personaliti.

"Sejak 5 tahun mengidapi penyakit ini, ini lah kali pertama menjejak kn kaki ke satu tempat yang agak jauh. Dah 5 tahun kak nor tak sampai Kl, selalunya belum keluar penang lagi kak nor dah pengsan, muntah2 kejang otot.. Alhamdulillah hari ni (4 June 2011) akak berjaya sampai ke KUALA LUMPUR (pergi ke stokis) share pengalaman yang sangat tak pernah Kak Nor duga." Beberapa kali juga beliau terberenti mengeluarkan kata2 akibat begitu sebak dan terharu.. beliau sangat bersyukur usaha murni teman nya memperkenal kan PREMIUM BEAUTIFUL +GARAM BULUH+MAHARANI telah membantu nya untuk pulih. berkali2 beliau menyucapkan terima kasih kepada syarikat kerana menghasilkan PRODUK yang sangat-sangat BERKUALITI membantu orang lebih2 lagi yang punyai penyakit kronik sepertinya..

Alhamdulillah, memang itulah niat kami para Usahawan PREMIUM BEAUTIFUL terutamanya, kami mahu membembantu jauh sekali ingin memaksa. WANITA adalah kaum yang mudah dijangkiti penyakit. sebab itulah WANITA digalak kan MENUKAR pakaian dalam yang sedia ada kepada PREMIUM BEAUTIFUL. Kami hanya buka minda dan kongsi segala apa yang kami dapat & tahu kepada umum dan ANDA tentukan sendiri.BUKAN KAH MENCEGAH itu lebih baik daripada MENGUBATI.Jangan esok sudah sakit baru nak cari ubat, kalau dah telambat macam mana??Kalau sudah ada benda yang boleh PREVENT kenapa kita masih nak tunggu sakit tu datang baru nak HALAU dia kan????. bak kata Kak Nor,bila dah sakit ada duit banyak mana pun x mampu nak bahagiakan kita, bila dah sakit suami kemana??keluarga kemana??anak2 kemana??kita sudah hilang daya..sudah hilang tumpuan.. nak kerja terganggu, nak bersosial?? lagi lah kita tak nak, bila dah sakit apa pun tak BEST.

Ramai juga yang beranggapan gila kau nak beli baju dalam harga riban2 baik aku simpan je duit beli yang seploh hingget sudah... ya saya juga dulu juga berfikiran begitu.. Tapi setelah saya mengalaminya sendiri memang cukup berbaloi pelaburan seumur hidup, jaminan seumur hidup.Sebab itu sapa yang belum pakai jangan terus2 beranggapan negative. KALAU lah PB ni baju dalam biasa2 kenapa lah Dapat PENGIKTIRAFAN SUPERBRAND+PENGIKTIRAFAN dari PAKAR TULANG BELAKANG dari peringkat ANTARABANGSA??? tak kan lah senang2 dia nak bagi pengiktirafan kan?? cuba kita fikir balik??? TAHUKAH anda baju dalam yang biasa tu design CUP dia berbentuk bulat, dan dia akan memenyet kan Nipple yang mana itu adalah penyumbang kepada terjadinya KANSER PAYUDARA.. sebab nipple lemas tak boleh bernafas..pengaliran darah/susu tersumbat disitu. lama kelamaan ia kan membeku dan terjadilah kanser. Sudah banyak testimonial/ pengakuan2 pengguna yang dah bejaya dan pulih atas bantuan PREMIUM BEAUTIFUL. Kisah penyakit kronik lukemia,kanser tulang dan macam2 lagi lah.

Ada juga yang bagi tahu saya dah pakai PREMIUM BEAUTIFUL tapi tak menjadi pun????tipu lah... cuba kaji balik betul kah saiz PB yang anda dapat??? pengukuran saiz juga memainkan peranan yang penting. Sila rujuk & cari agent yang betul bukan agent yang sekadar mahu menghabiskan stok nya sahaja atau pun agent yang sekadar touch and go. selain itu adakah anda pakai PREMIUM BEAUTIFUL anda secara konsisten (minimum 8 jam) sehari??? adakah anda mengamalkan gaya hidup sihat?? (bagi yang nak kurus cepat) minum air 3 liter sekurang2 nya sehari?? (sebab ada yg ckp badan dia gatal2 pakai PB) itu nama dia healing crisis, toksid keluar melalui kulit sbb kurang air dia x boleh nak keluar melalui pembuangan najis kita.

Saya tak punya harta, tak punya banyak ilmu tapi saya sentiasa mencari dan menimba ilmu jadi segala ilmu yang sudah saya perolehi saya kongsi kan agar kita sama-sama dapat menfaatnya.

CONTACT saya: HANI: 019 7311 798 @ hanie_smiles@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.