Sabtu, 18 Februari 2012

Cendawan Susu Rimau



Cendawan Susu Rimau
Kami menawarkan kaedah rawatan Alternatif bagi barah payu dara yang diperturunkan dari warisan perubatan herba bersumberkan tumbuhan alam semula jadi hutan tropika. Ramuan ini diamalkan oleh Masyarakat Iban dan ramuan yang sama juga digunakan oleh nenek moyang di Negeri Kelantan bagi mengatasi ketumbuhan (bernanah) pada payudara (Sekarang ini dipanggil Barah payudara). Umum mengetahui bahawa susu haiwan liar seperti Susu Kuda Liar (http://www.healthfood.enetmyne.com/profile.html) dan Susu Harimau adalah ubat mujarab bagi menyembuhkan Barah Payudara. Malangnya susu haiwan sebegini amat payah diperolehi. Ubat paling mujarab bagi mengatasi Barah Payu Dara ialah ialah Susu Harimau (betina). Tapi di mana nak diperolehi susu harimau. Mendekatinya sahaja sudah tidak mungkin lebih-lebih lagi ketika tempoh menyusui anaknya. Nak cari Nahas? Anda mungkin pernah dengar, Cendawan/Kulat Susu harimau? sejenis cendawan yang hanya tumbuh di atas lelehan/tumpahan (ke tanah) susu harimau betina (yg sedang menyusukan anak). Ini sahaja sumber bagi 'mendekati' susu harimau. Di mana pula nak diperolehi kulat ini. Jawapannya ialah di Tengah Hutan Belantara. Hanya masyarakat orang asli yang boleh ke sana. Hanya kumpulan mereka yang mengenali dan tahu habitat Cendawan Susu Harimau.
Kami sekian lama berhubung dengan perkampungan orang asli di seluruh semenanjung/ Sabah dan sarawak. Menggunakan warisan herba yang diperturun dari generasi ke generasi, kami rumuskan penyelesaian alternatif kepada barah Payudara.  Ianya adalah seperti berikut:-
Ramuan Sapuan Luaran :
Kulat Susu harimau + Herba (Rumput/rumpai renek (nama iban - tidak diketahui. Nama Masarakat Kelantan-Rumput Toman/Tuman).
Ramuan Bagi mengelak ketumbuhan susulan:
Kapsul herba yang di rumus dari pohon tradisional- Pohon Jeruju. Terdapat 3 spesis iaitu Acanthus Volubilis, Acanthus Ebracteatus, Acanthus ilicifolius. Paling mujarab Acanthus Volubilis.
Kepada mereka yang mengalami/dikesan mengalami Barah Payudara dan ingin mendapatkan Krim Sapuan dan Kapsul Acanthus, sila hubungi kami 019-9429548 atau e-mail kepada mshatta98@hotmail.com

Alamat Penjual cendawan susu rimau:
lIGNO Biotech Sdn bHD, NO 1 , JALAN  PERINDUSTRIAN BALAKONG JAYA 2/2 , TAMAN  PERINDUSTRIAN BALAKONG JAYA 2, 43300, BALAKONG JAYA,  SELANGOR.

TEL / FAX 03 8945 5242       
 Emel:    contact@ligno.com.my     dan    cstan@mardi@.gov.my
  laman sesawang   www.ligno.com.my





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.