Sabtu, 18 Februari 2012

Penawar Untuk Semua Jenis Barah



Penawar Untuk Semua Jenis Barah.

Shahril 19
 - Sun 22/May/11, 9:01am [Last Comment]
Khasiat biji buah Aprikot dalam merawat barah

Kernels aprikot merupakan kumpulan Nut dan seed (kekacang dan bijirin ). Tidak ada bezanya dengan kumpulan kekacang dan bijirin yang lain. Apa yang membezakannya adalah kandungan khasiat didalamnya yang sangat luar biasa, terutama Bitter Apricot. Dalam bahasa nutrient, Biji Apricot ini di sebut mengandungi Amigdalin, yang juga dikenali sebagai vitamin B17. B17 ini dapat membantu membunuh sel- sel barahdalam badan kita, Hasilnya dapat membebaskan diri kita dari serangan penyakit ganas ini (barah) yang merupakan pembunuh senyap.
Amigdalin (Vitamin B17) dapat diperolehi didalam beratus-ratus jenis tumbuhan . Dalam diet pemakanan kita harus ada B17. Jika tiada B17 dalam diet pemakanan anda boleh di hidapi penyakit barah. Selain dari Apricot Kernels, B17 juga boleh di perolehi dari badam pahit (amigdalin mempunyai rasa pahit - badam manis tidak mengandungi B17 ), epal pips, benih-benih anggur, sengkuang, buah beri, ubi kayu, biji buah oren dan biji benih yang lain. Terdapat banyak cara yang anda boleh gunakan untuk melawan barah. Salah satunya ialah dengan cara membina sistem imun supaya ia menjadi sangat kuat dan dapat melindungi anda dari barah. Satu lagi adalah menggunakan supplement dengan antioxidants yang dapat melawan carcinogens dalam badan anda. Bagaimanapun, B17 menggunakan cara yang sangat unik iaitu secara langsung menyerang sel barah ( directly attacks cancer cells). Maka hasilnya jauh lebih baik dari cara yang telah saya sebut di atas.
Kajian tentang Amigdalin yang pertama telah dikeluarkan seratus tahun dahulu. Telah disenaraikan dalam kamus-kamus farmakologi sejak dahulu lagi merupakan bahan yang tidak mengandungi toksik. Walau bagaimanapun dalam sebatian B17 terdapat satu unsur kimia yang dinamakan “cyanide”. Ia adalah lengai secara kimia dan tidak berbahaya untuk tisu normal yang hidup. Jika Anda Percaya Pada Allah
Allah telah menurunkan penyakit dan Allah juga menurunkan penawarnya. Dengan menggunakan logikal akal anda akan memahami bagaimana Vitamin B17 dari Apricot seed membunuh sel Barah. Tubuh badan kita telah di ciptakan Allah dengan sebuah sistem pertahanan untuk menentang sel barah, tetapi ianya bergantung dari diet dan pemakanan yang anda makan. Keseimbangan mineral dan Vitamin yang anda amalkan akan membantu membentuk keseimbangan tahap kesihatan yang anda miliki. Biji apricot merupakan salah satu makanan yang dapat membentuk keseimbangan yang telah saya terangkan diatas.

Jika anda tidak percayakan Allah menurunkan Penawarnya.
Fakta logik dan sains menunjukkan bukti bahawa kehadiran enzim-enzim danscientific chemistry dalam badan manusia adalah benar-benar berlaku. Mana-mana ahli biokimia atau ahli toksikologi di seluruh dunia telah mengesahkan berlakunya proses ini. FDA ( merupakan badan yang mengawal ubat-ubatan dunia ) telah mencabar pakar-pakar penyakit barah dan ahli biokimia untuk menunjukkan bukti penemuan bahawa enzim laetrile dari biji Apricot dapat membunuh sel barah. FDA mendapati terdapat bukti kukuh bahawa laetrile atau Vitamin B17 benar-benar dapat membunuh sel barah. Atas kepentingan kewangan dan politik, mereka telah merahsiakan penemuan ahli biokimia tersebut. Perkara ini juga terjadi pada penemuan penawar HIV yang telah di rahsiakan. Bagaimanapun rahsia ini telah kami dedahkan dalam bentuk Vcd dan anda boleh mendapatkannya dengan percuma dari kami. Mudah mudahan segala maklumat yang anda perolehi dapat menyelamatkan orang-orang yang anda cintai.

Bagaimana B17 menyuburkan sel yang sihat dengan B12

Hasil kajian Ahli sains dan Ahli Biokimia tentang B17 telah di bukukan dan dirakamkan dalam bentuk VCD yang bertajuk “World Without Cancer” oleh G. Edward Griffin dan “Alive & Well” : One Doctor's Experience With Nutrition in the Treatment of Cancer Patients. Telah disiarkan dalam rancangan di sebuah station Tv di Malaysia baru baru ini. Fakta dari hasil kajian mereka,kita kena faham bahawa tubuh badan kita memerlukan beberapa enzim bagi tubuh melaksanakan tugasan mereka. Salah satu enzim yang berfungsi untuk menyahkan toxsin dalam badan adalah enzim yang dipanggil Rhodanese, boleh di jumpai dalam kuantiti yang banyak di seluruh tubuh kita. Kecuali pada bahagian yang ada sel-sel barah. Seterusnya badan kita mempunyai enzim yang di namakan Beta-Glucosidase dapat di perolehi dengan banyaknya pada setiap sel barah. Beta-Glucosidase hanya berada pada sel barah sahaja. Pada sel badan yang tidak ada sel barah tidak terdapat enzim ini. Biji buah Apricot mempunyai kandungan Vitamin B17 yang paling tinggi di dunia. Vitamin B17 terdiri dari 2 bahagian glukosa, 1 Hidrogen Sianida dan 1 bahagian Benzaldehyde (pelali penahan sakit semulajadi ). Apabila B17 memasuki kedalam badan manusia, ia akan dipecahkan oleh enzim Rhodanese. Rhodanese akan memecahkan Hidrogen Sianida dan Benzaldehyde kepada 2 bahagian, Thiocyanate dan Benzoic asid merupakan enzim yang sangat diperlukan oleh sel-sel yang sihat untuk menjalankan proses metabolisme. Hasil proses metabolisme enzim tersebut menghasilkan vitamin B12. Lebihan dari proses metabolisme tersebut akan di keluarkan oleh sistem pembuangan kita. Vitamin B17 yang berada dalam tubuh kita tidak akan bertahan melebihi 80 minit ia harus diganti dengan pengambilan b17 dari biji apricot yang baru. Pengambilan biji apricot setiap 4 jam merupakan sebuah kaedah mengekalkan Vitamin B17 sentiasa berada dalam badan kita.

Bagaimana B17 Membunuh sel barah
Apabila B17 bertemu dengan sel-sel barah, ia tidak dapat di pecahkan sebab tidak terdapat enzim Rhodanese untuk memecahkannya kerana enzim Rhodanese tidak terdapat pada sel barah. Pada sel barah hanya terdapat enzim Beta-Glucosidase dengan banyaknya. Sebaliknya apabila B17 bertemu dengan enzim Beta Glucosidase, satu tindak balas kimia akan berlaku disini yaitu Hidrogen Sianida bergabung dengan Benzaldehyde. Gabungan ini akan menghasilkan sebuah bahan yang akan membunuh dan membinasakan sel-sel barah. Anda akan lihat sel-sel barah yang mati berkecai keluar melalui air kencing. Proses ini biasanya mengambil masa dalam 2 minggu sahaja. Keseluruhan proses ini disebut sebagai “selective toxicity” atau ketoksikan selektif. Hanya sel-sel barah sahaja di sasarkan untuk di musnahkan lihat gambar rajah di bawah.

Beginilah cara b17 dari biji apricot bekerja Ia telah terbukti dan berilustrasi untuk memusnah serta membunuh sel barah dan menyuburkan sel yang sihat melalui B12. Jika anda melayari internet anda akan melihat fenomena ini digunakan Hospital Contreras di Mexico dan Harold Manner Hospital lebih 30 tahun yang lalu dan berjaya merawat 100,000 orang pesakit-pesakit barah!. Harapan kita untuk melihat budaya memakan biji apricot sebagai rawatan alternatif merawat pesakit barah akan menjadi kenyataan apabila kesedaran ini menjadi satu budaya dalam kehidupan. penawar/ubat ini memang berkesan untuk semua jenis barah dan untuk semua tahap barah.. Insya-Allah dengan izin Allah penyakit barah yang dihidapi akan hilang/sembuh dalam masa 2 bulan.. kebanyakkan pesakit yang dah mengambil ubat ini telah sembuh dan boleh kembali menjalani hidup yang normal...
  1. Shahril 19 - 22 May 2011, 9:06am 
    Nampaknya saya banyak terkesan dengan siaran di saluran Astro Oasis. Pernahkah anda menonton rancangan Halal Bio? Halal Bio adalah salah satu siri dokumentari di Astro Oasis yang memaparkan tentang produk bioteknologi yang halal. Salah satu episod yang dipaparkan dalam rancangan Halal Bio adalah berkenaan penawar barah. Pastinya anda merasa terkejut? Selama ini kita merasakan bahawa barah adalah penyakit yang sukar untuk diubati atau tiada penawar. Menurut kajian dari Prof Dr Haji Shahrin Abdul Rahman bahawa seramai 50 ribu rakyat Malaysia telah mengidap barah (berbagai jenis barah). Pakar-pakar perubatan mengatakan bahawa tiada penawar untuk barah melainkan melaluiradiotherapy dan chemotherapy. Walaubagaimanapun, kedua-dua rawatan ini amat menyakitkan dan peluang untuk sembuh selepas menjalani rawatan ini juga agak tipis. Pernahkah anda melihat pesakit barah yang telah dirawat dengan kaedah tersebut? Ada yang menjadi semakin kurus. Ada yang gugur rambut. Adakah ini yang dikatakan penawar? Sekiranya anda, keluarga anda, sahabat anda atau sesiapa sahaja yang anda kenali disahkan menghidap barah. Mahukah anda melihat mereka menjadi semakin lemah dengan rawatan yang diberikan? Pastinya tidak.
  2. Sejarah Vitamin B17
    Sebenarnya penawar bagi barah telah ditemui oleh Dr. Ernest T. Krebs pada tahun 1950. Beliau adalah seorang doktor biokimia dan telah membuat pelbagai penyelidikan tentang penawar yang telah ditemuinya itu selama bertahun-tahun. Beliau menamakannya sebagaiLaetrile atau vitamin B17. Namun perkara ini tidak disenangi oleh organisasi multinasional farmaseutikal. Organisasi ini melancarkan propaganda bahawa Vitamin B17 membawa maut dan tidak berkesan merawati barah. Vitamin B17 tidak diiktiraf dan tidak dibenarkan sebarang pengeluaran dan penjualan di Amerika Syarikat.
    Pastinya ada agenda tersembunyi disebalik propaganda yang ditimbulkan itu, sedangkan organisasi ini tahu dan pasti bahawa Vitamin B17 memang berkesan merawat barah. Ianya ditimbulkan kerana industri radiotherapy, chemotherapy, X-ray dan pembedahan barah yang mengaut keuntungan besar pasti akan musnah dan menutup periuk nasi mereka yang terlibat dengan bidang ini. Mesin-mesin yang bernilai jutaan dan ribuan USD akan tersadai. Ubat-ubat penahan sakit seperti morfin, pain killer dan sebagainya tidak akan dapat dijual. Doktor-doktor tidak akan dapat membuat pembedahan untuk membuang sel-sel barah. Sebagai seorang Muslim, adakah anda tidak yakin dengan Hadis Nabi S.A.W :

    “Tidaklah Allah menurunkan suatu penyakit, melainkan Dia menurunkan ubat baginya” (Ibnu Maajah)
  3. Shahril 19 - 22 May 2011, 9:11am 
    Testimoni

    Setelah menggunakan B-17Amygdalin Tablets + Enzim dan Kapsul B17 Apricot Sead selama 2 Bulan saya di sahkan bebas dari penyakit Barah Prostat yang saya hidapi. Sekarang saya masih menggunakan produk di atas sebagai langkah pengcegahan. Abu bakar Matiasin Jabatan Keseniaan Negara Negeri Sabah Karamungsing Kota Kinabalu Sabah Hp 019 8994210.

    Puan Sabariah Barah payu dara 100% sembuh Setelah menggunakan B-17Amygdalin Tablets + Enzim + Kapsul B17 Apricot Sead + Cream B17 selama 6 Bulan ( saya barah Payu dara tahap 4 ). CA tumur maker saya 100% kembali Normal. Bimbang Barah Payu dara menyerang lagi maka saya terus makan B17 Kapsul Apricot Sead langkah pencegahan. Saya hampir berputus asa untuk merawat penyakit saya ini. Allah turunkan penyakit dan dia juga menurunkan penawarnya.

    Sabariah Mohd Yusuf Lorong Sg Isap
    Taman Murni Kuantan Pahang.

    berkesan untuk semua jenis barah..
    ini ikhtiar kita, dengan izin Allah dengan ubat yg dikurnikan ini Insya-Allah semua penyakit barah akan sembuh..
  4. Fadhilat - 22 May 2011, 9:41am 
    pemyakit aids boleh ke?
  5. Shahril 19 - 22 May 2011, 9:55am 
    penyakit AIDS pun ada ubatnya tapi bukan dengan Vitamin B17, ini hanya untuk penyakit barah. AIDS kena rawat menggunakan arus elektoferesis pada voltan rendah tapi saya tak ada alat tu. skrg nie saya hanya supply ubat barah sahaja.
  6. Wan Saifullah Hj Wan Junaidi - 14 Jul 2011, 11:45pm 
    pls email to me for market swk and brunei.tq
  7. Sri Purnama - 01 Aug 2011, 1:13pm 
    Sila jgn layan wan saifullah hj wan junaidi, sy dh kena tipu rm556, boleh google no telefon yg dia guna 0128474333 utk tau penipuan yg dh sekian lama dibuat

  8. Roy67
     - 18 Nov 2011, 10:33pm 
    Sila jgn layan wan saifullah hj wan junaidi, sy dh kena tipu rm556, boleh google no telefon yg dia guna 0128474333 utk tau penipuan yg dh sekian lama dibuat, pihak admin jangan benarkan beliau rosakkan majalah.com
  9. Roy67 - 18 Nov 2011, 10:53pm 
    wan saifullah!, makan wang haram tak lama, le tuuuu...tak ingat mati ke?
B17 dari Daun Betik
sumber maklumat : halal bio astro 106 tarikh 22 Mac 2010 (tak silap le.. tapi boleh cek ngan astro la slot ni) . Vitamin B17 dapat merawat penyakit kanser ! BEBAS KANSER !!
tapi mana nak dapat.. ada satu tumbuhan yang AMAT KAYA DI DUNIA dengan sumber vitamin B17 yg Allah kurniakan kepada manusia... iaitu biji aprikot. Sekadar berkongsi maklumat salah satu blog yang menjual biji aprikot (raw)
www.bijiaprikotpenawarkanser.blogspot.com  di dalam blog tersebut juga menceritakan bahawa sumber b17 yang lainnya yang mudah di perolehi adalah
dari daun betik. Rebus dan minum airnya yang kelat tu setiap hari. Boleh juga minta pada blogger tersebut no tepon para pesakit kanser yang sembuh dengan makan biji aprikot.
berusaha, doa dan tawakal. Betul tu.......biji aprikot salah satu kaedah mengawal terjadi semula kanser....tp amalan pemakan aprikot kena teratur..senang kata ..DISIPLIN ... mak i kena kanser usus.......kalu ikut sejarah pemakanan mak i ni penggemar mee. Kat umah ke kat kedai ker slalu order mee...tu mungkin salah satu sbb.....so skrg ni kalu tringin nak mkn mee kena la proses sendiri...sekarang ni alhamdulillah makin sihat...muka pun dah berseri2....









1 ulasan:

  1. tak sia sia mak bapak aku hantar aku blajar psikologi..sblum ape2 aku google no dorg ... majur aku xtransfer..alhmdulillah.tuhan masih sygkan aku.celaka 2 ekor tu...

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.